tisdag 7 augusti 2012

ALV med mina ♥

 Idag har jag gjort ALV, vilket inte inträffar så ofta nu för tiden. Nog för att jag försöker en gång varje sommar, men det var inte igår som jag gick med döttrarna. De hade inte varit där på flera år, men i år fick vi ihop det. Med oss hade vi även Tommy, Peder (brorsan) och lillkusinen Linus...:) En verkligt lyckad dag där vi skulle försöka se så mycket som möjligt, det är ju helt omöjligt att hinna med parken på en dag. Vi hade också vädret med oss, nästan hela dagen i alla fall, vi klarade oss till sista föreställningen i borgen "Far åt pipsvängen", som för övrigt är helt outstanding :) Jag älskar verkligen Ronjamiljön och hela storyn och just denna föreställning där de fått med i stort sett hela berättelsen.

Jag hade väl för övrigt en nedrans otur när ingen av mina fyra elever var med och spelade..:( Hur kunde jag lyckas med det, jag går en gång och de alla spela olika, hur kan inte någon jobba just idag????? Det kändes faktiskt riktigt trist, får väl se om jag klämmer in någon helg.... Annars har dagen varit riktigt mysig :)























"Vi bör glädjas åt det vi har. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare"

Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...