onsdag 19 november 2008

Inte alltid som man tänkt!!

Vilken galen morgon. Har sprungit på toa och kissat från kl 5.00 till 8.00. Hade då precis ringt min kollega Marie och sagt att jag nog blir hemma eller kommer senare. Men så helt plötsligt släppte det...?? Ja, jag har väl inte varit helt kurant under dagen, men det gick. Vårt arbetslag hade även en arbetsdag då vi jobbade till 19.30, hade en hel del att gå igenom. Men chefen bjöd på sallad och vi hade riktigt trevligt också. Så kan en lärardag se ut... Men ikväll blir det inget mer jobb utan det känns nog som en bra bok och sängen är ett bra alternativ.

Godnatt!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

he he, klart jag gör reklam för oss, chefen ;)
Ja, men det är jättekul att Johanna kämpar på med dansen, och jag har ju fått se henne utvecklas hela tiden, så kul!
Hoppas du mår bättre, är också mör nu, tittat på dans, dans, dans, sååååå imponerad av Anna framförallt och Nellie, kompleterar varann!

Kram Annso

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...