lördag 15 november 2008

En kursdag i Växjö

Idag har vi kurstart i IKT i undervisningen med Maria Estling-Vannerståhl. Vi har varit inne på språkportalen och fått tips på jättemånga roliga sidor som vi kan använda i undervisningen. Kursen känns riktigt rolig och jag ser fram emot att hitta bra websidor som jag kan använda i undervisningen. Vi fick också tillbaka våra uppgifter och gruppuppgiften var godkänd, och min individuella uppgift fick jag VG (A) på och det kändes mycket bra. Nu syns vi inte förrän i januari, men så länge kan vi ju blogga och höras på forumet. See you later!

1 kommentar:

Emma sa...

Snyggt jobbat Marie! Härligt att du kommit igång!
Emma

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...