fredag 21 november 2008

Ett herrans liv!!

Vaknar 5.30 av två anledningar, kissnödig men sen också av ett herrans liv. Det lät som om de rev kyrkan. Vad händer? Jo, årets första snö, och snöplogen som var i sitt esse. Så låter det alltså när man bor mitt i city och de skottar gatstenarna nedan... Ja, ja man kan inte få allt!

Sedan fortsätter morgonen med toabesök, så kl. 8.00 ringde jag sjukan. Värst av allt var att jag inte fick gå på toa timmen innan jag skulle vara där, puh, 1 1/2 timmes pina... Men jag klarade det med och gick hem frågan sjukan med ett recept. Jag hade urinvägsinflammation, något jag aldrig i hela mitt liv haft, men någon gång ska ju vara den första. Sedan åkte jag till jobbet och hade ett utvecklingssamtal. Resten av eftermiddagen låg jag hemma i soffan, nära toan ha, ha...

Idag den 21/11 fyller min älskade mamma år. Ett stort grattis mamma, imorgon kommer vi...

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...