lördag 2 juli 2016

Lyckligt lottad!

Fredag kväll och vi sitter här i soffan och ser på fotboll med ett glas vin och till det ost o kex och lite annat tilltugg 😊 Dagen har gått väldigt fort och började som vanligt med en morgonpromenad.... Efter att jag tog bilen ner till Ica och storhandlade så åkte jag ut till Elina och barnen, hon skulle iväg till en kompis över helgen så jag tog hand om barnen och vi åkte efter middagslurarna hem till oss. Efter en busig och mysig eftermiddag anslöt även Tommy och vi åt mat och så klart jordgubbar, glass och grädde efter det....
Full fart på dessa små godingar är det så inte lustigt att man är rätt slut när lugnet väl infaller :) Men jag njuter verkligen av att umgås med barnbarnen och nu har man fått en underbar relation till dem. När man kommer blir de båda så glada, Timo skriker mormor kom, mormor titta här och alltid får man en bamsekram, den lilla skruttan likaså hon kommer springandes med ett stort leende och så får man en kram :) Man bara smälter och och blir lycklig enda in i själen.... så lyckligt lottad...

Ta vara på dagen!
Kram!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...