lördag 16 juli 2016

Framme!






På Zakynthos, en liten ö i Grekland har vi hamnat på vår semester. En ö jag hört talas om en hel del men inte varit på. Vi får se om den uppfyller våra förväntningar. Efter första dagen så är ön lik de övriga öar vi varit på i Grekland. Vi har ett helt okej hotell med pool och ca 50 m till havet och stranden ser ut som på alla turistställen. Stor skillnad mot Koh Lanta alla fall. Nu när vi hela tiden jämför med det blir det svårt, dör trängs inga turister på stränderna, inga försäljare eller massörer som springet och vidtar.

Nu har jag intagit en frappe och Dick en Amsterdam vid poolen 😊 Ikväll får vi ta och undersöka Laganas uteliv lite mer. Stranden tog jag imorse då jag fick mig en härlig promenad bort till city, så underbart innan turisterna intar solstolarna 👏💪
Det är första gången jag bloggar från mobilen så vi får se vad det blir och kanske det inte blir några bilder🙄
Nu blir det lite Cava på får balkong.
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...