söndag 17 juli 2016

Laganas Zakynthos

Jag lyckades visst efter mycket om och men att få in lite bilder i förra inlägget, men vad krångligt det ska vara då😁 Men annars är allt bara bra här, inget att klaga på😊 Vi har tagit oss två soldagar, tyvärr så pass att Dick fick hålla sig i skuggan idag, trots solfaktor 30 😁 Nu sitter vi vid poolen där vi har wii-fi så jag kan försöka mig på ett inlägg till. Igår kväll tog vi oss en promenad in till Laganas och sen gick vi strandvägen hem, väldigt glad är jag att vi bor ca 900 m ifrån, för jösses vilket stim, en riktig partyö... 😊 Ingen för oss gamlingar, vi sitter här och njuter på balkongen och går häromkring och myser.
Soliga o varma kramar Marie!







Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...