lördag 2 april 2016

Lämnar Koh Lanta!

Nu var det några dagar sedan jag hörde av mig här på bloggen och det beror på ett uruselt wifi här... Men nu ska jag göra ett försök att summera de sista dagarna... I tisdags kom vi tillbaka till Koh Lanta och Ocean och vi uppgraderade oss lite och tog en bunglow :) Det blev inte så mycket med kvällen mer än att göra oss i ordning, hämta väskorna (som vi hade inkvarterat hos en vän), ut och käka och så avslutade vi så klart hos Pas :)

Sedan hade vi en sista förmiddag att spendera på Klong dao innan vi tog avsked av alla och begav oss med båten till Ao Nang...
 Vi behöver liksom inte trängas på stranden :)
 Elle på hotellet, hon ville boka in mig till nästa år igen :)
Och så va det dags för färjan, hmm 3 1/2 timme, fast det bara skulle ta 2, som vanligt i Thailand :)
Pop kan mai Koh Lanta!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...