onsdag 9 september 2015

Bröllop och firandets vecka!

Tillbaka till vardagen, från sommaren till en trots allt ganska solig och skön höst, förutom de kalla mornarna. Helgen då vi kom hem var ju förstås inte rolig, både regnig och kall. Vi kom till Vimmerby omkring 18.00 på lördagskvällen och slängde in väskorna, slängde in oss i duschen för att sedan slänga oss in mitt i en bröllopsfest :) Tyvärr missade vi själva vigseln, som så klart hade varit jättefin, men men man kan inte hinna med allt. Vi fick ju i alla fall vara med en en himla trevlig bröllopsfest med god mat, fina tal, bra musik och underhållning och så klart en en massa dans :)

Patric & Monikas bröllop
Japp sedan var väl nästan allt som vanligt igen, full rulle på jobbet och inte mycket fritid :( Vi är ju med matematiklyftet nu så det är rätt mycket att förbereda till det och denna gång var det att lösa problemlösningar, vilket inte är min favorit precis...

Men sedan var det ju det där med att fylla jämt, något som jag liksom smet ifrån lite grann, men väl hemma hade de inte glömt bort mig utan blombuden och gratulationerna har duggat tätt :) Igår blev jag firad på jobbet, fick en mycket fin blomgrupp av ledningen, och flera andra blomgrupperna har kommit med blombud :)

Kramar i massor!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...