söndag 6 september 2015

Spanien del 2 "Min dag!"

Och så den, den där agen med stort D, som alla andra påmint mig om, men som jag själv inte tänkt så mycket på. Visserligen är det ju lite konstigt när jag minns både mormors och mammas 50-års dag som igår.... Inte kan väl jag....fylla de magiska åren. Men så är det, och jag trivs bättre än någonsin med livet så det är väl inget konstigt. Ska man gå och älta det så blir man nog bara äldre tror jag :)

Men alla fall, min käraste väckte mig med gratulationer och champagne på sängen, men eftersom vi var i Spanien och solen värmde så gott så blev det skål på balkongen :)
 Min dag fortsatte med att vi alla gick på marken, med efterföljande restaurangbesök!


Sedan blev det poolhäng uppe vid vår pool med bästa utsikten :)

Kvällen avslutades med att vi samlades hos oss för att skåla i champagne på vår balkong och sedan gick vi ut och åt på Patagonia steakhouse :)


Vilken dag, kan inte släppa mitt leende å¨läpparna när jag tänker på det. Dessutom fick jag så många gratulationer på både FB och sms, så klart det värmer i hjärtat. Dessutom har vi ju en dag kvar på vår familjeresa :)

Kram Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...