söndag 6 september 2015

Familjeresa till Spanien del 1

Nu är jag tillbaka från en fantastisk semestervecka, både från resan och här på bloggen... :) Jag är överväldigad av känslor av att få fira så här med mina närmaste. Denna resa kommer jag att bevara i mitt minne och i mitt hjärta så länge jag lever ;) Dick och jag beslöt att vi hellre ville lägga pengarna på en sådan här resa istället för en stor fest. Jag hade ju en stor fest vid både 30 och 40, så jag tyckte det räckte. Det är liksom inte så mycket att fira längre :) Så sagt och gjort, en resa blev det och är så tacksam och glad över att vi fick med oss alla till Gran Alacant i Spanien där vi hyrde två lägenheter.

Och så började vår resa på Skavsta för att vidare ta oss till Alicante :) 
Det blev en hel del poolhäng på vår resa :) 

Första kvällen blev det tapas så klart!!
 Frukost på vår balkong!
Ett par dagar vid det 30 gradiga havet blev det också :)




Tapaskväll på Elina och Tommys takterrass :)

Fler restaurangbesök blev det så klart också :)
Asiatiskt denna kväll och jag firades i förskott med en kamera :)
Besök på King Pizza

Denna kväll var det dags för Asiatico :)


Fortsättning följer :)

1 kommentar:

Mimmi sa...

Så härliga bilder & underbart att fira med familjen! Kram

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...