onsdag 1 juli 2015

Solig och avkopplande dag!

1 juli och Vimmerby i Småland i Sverige visar sin bästa sida :) Vi har idag haft en helt underbar dag ute vid bryggan. Ann och jag packade cyklarna med lunch och badkläder och cyklade till bryggan vid Borstingen. Jag kan bara konstatera att vi har inte haft svårt att få dagen att gå...:) Vi har snackat och bara njutit av det underbara vädret. Det har varit så avkopplande. Vi har "nästan" badat haha, kan väl inte säga att vi doppade oss riktigt utan mer så kallat kärringdopp. Det är ju inte bästa botten och jag har så svårt att gå ut och doppa mig, trots att det inte var speciellt kallt.Jag vill hellre hoppa i. Det var i alla fall väldigt skönt att få lite sol innan man ger sig iväg till sydligare breddgrader....

Soliga hälsningar
/Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...