fredag 3 juli 2015

Sommar och sol!

Nu är det sommar nu är det sol nu är det.... ja och så fortsätter jag inte :) Men det har varit helt underbara sommardagar som jag verkligen har tagit tillvara på... Då får man passa på att besöka Vimmerbys badstränder, så igår var jag med Elina och familjen i Krön och hade en väldigt skön och behaglig dag. Vi var också och hämtade upp brorsonen som dessutom är Timos stora idol :) Det blev sol och bad och så avnjutade vi både räkmackor och köttbullemackor i Kröngårdens fik :)
Idag tog Johanna och jag med oss Timo till Apollostugan och hade en härlig eftermiddag, medan Elina fick rå om lillskruttan lite extra :)
Det är så roligt att ha med timo, för dels är han inte svår, alltid glad och så pratar han ju hela tiden. Nu säger han t.o.m. tre ord efter varandra och han härmar allt, så man får passa sig :) När vi var vd Borstingen så pratade han och så räknade han 10 stenar, så folket i omgivningen blir så förvände att han bara är 20 månader. Vi träffade Annika och Samuel där som han träffade för ett par dagar sedan och genast sa han "Annika o Samel" :)

Nu blir det ett litet uppehåll vad gäller Vimmerbys badstränder, för nu blir det Egeiska havet och Samos en vecka framöver :) Greece here we come again!....

Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...