måndag 5 augusti 2013

Härliga sommar!

Många härliga sommardagar har jag haft, det har verkligen varit en underbar och händelserik sommar,och trots att vi farit runt en hel del känner jag mig otroligt utvilad:) Det är just alla dessa möten med glada och fantastiska människor, roliga dagar, soliga dagar, samt ljumma kvällar som gör att jag fyller på med energi.... och denna sommar har verkligen uppfyllt dessa kriterier...:)

Wild Rover spelning på Stensökrogen i Kalmar var en sådan!!

Likaså när vi var i Oskarshamn och hade en trevlig kväll med Anna o Stefan:)

Dicks sista semesterdagar var vi bara tvungna att tillbringa på Öland, det är liksom inte någon sommar om man inte besökt den vackra ö..:) Fösta dagen fick bli ett återbesök på Haga park, där vi tillbringat många somrar. Sedan åkte vi till Mörbylånga och myste lite innan det blev mat på Kajutan:) Efter det for vi vidare till östra sidan och det blev ett besök hos Lena o Peter i Mellby. På morgonen blev det en alldeles underbar promenad på alvaret... innan färden gick vidare till "lilla Böda" som Peter kallade det, en mysig sandstrand i ingenmansland..:):) på östra sidan. Två riktigt härliga dagar fick som sagt avsluta hans semester, medan jag får njuta av den härliga ledigheten en vecka till...
Haga park!

Mörbylånga!

 Vackra Mellby!!
 Morgonpromenad på alvaret!!


 Besökte en liten gårdsbutik där vi köpte med oss lite matigt!!

"Lilla Böda"

Jag har som sagt en hel vecka kvar som jag ska njuta av till fullo!!!!!! 

"Man måste stanna upp ibland för att orka gå vidare"

Kram alla fina bloggvänner!!
Från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...