söndag 11 augusti 2013

Förlig wind!

Nu är det dags, efter en skön och mysig helg ska jag återvända till arbetet... Det har nu gått 7 veckor och en dag..., och så sommarlovet slut, så det så....:) Jag får hoppas att energin som jag har samlat räcker hela terminen, men det tror jag nog. Det ska bli spännande att börja med en ny klass och ett nytt arbetslag, men det blir inte förrän nästa vecka, för nu har vi en vecka med annat förberedande, information, föreläsningar, möten, planering, möblering och flytt, kick-off o.s.v.

Helgen har varit en riktig myshelg med la familia..:) I lördags åkte vi till Olines fik i Pataholm "Förlig wind", så himla fint, mysigt och gott. Oline (Johannas kompis) och hennes två systrar har drivit caféet i sommar och det bakar allt själva.:) Dick och Nicke passade på att ta en skön motorcykeltur medan vi andra tog bilen dit :)










Nu ska jag gå och förbereda mig för en vecka full av arbete!!

Kramar till er fina bloggläsare!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...