fredag 9 augusti 2013

Samlat solenergi!!

Jag njuter av mina sista sommarlovslediga dagar...:) Jag ser tillbaka på sommaren som varit och bara ler, så härligt och så skönt jag har haft det, bara njutit...:) Snart knackar hösten på dörren så det gäller att ha fyllt på med solenergi så vi klarar den långa mörka och kalla vintern....

Jag är så glad att vi har vår brygga dit jag kan åka och fylla på energi, där är så skönt och  fridfullt....:) Jag har varit där en hel del själv, vilket är skönt då man kan samla och sortera tankar och bara sitta och läsa en bok i lugn och ro. Men jag har ibland velat ha sällskap, i måndags hade Ann och jag en helt underbar dag där ute och vi har inte träffats så mycket i sommar så det blev att blarra av sig ordentligt :):).....




"När man ingenting gör kan man uppleva mycket"
Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...