onsdag 28 augusti 2013

Bra start på läsåret!

Här på bloggen blir det inte mycket skrivet minsann... Det har varit mycket nu som man brukar säga och när jag kommit hem från jobbet har jag passat på att vara ute i den sköna solen. Det har ju varit en fantastisk sensommar som man bara har varit tvungen att ta vara på. Ikväll har Dick och jag varit ute en timma och cyklat:)

I skolan har jag så smått lärt känna mina elever, det tar alltid lite tid och man får liksom prova sig fram med alla små individer. Det är också en stor omställning att börja om med små fyror, lagom när sexorna nått så långt, och man känner att man lyckats, ja, då är det dags att börja om :)..... Vi har 54 fyror i år, uppdelat på tre grupper och det är jätteskönt. Jag känner mig nöjd och eleverna är riktigt trevliga så jag känner att det har blivit en bra start på läsåret, både med alla nya elever, nya kollegor och vårt nya klassrum...☺☺☺

Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...