fredag 16 augusti 2013

Fredag!

Åh så skönt med fredag, det var länge sedan det kändes så skönt när fredagen kom.. Det är liksom inte förrän man arbetar som man njuter ordentligt när helgen kommer.:) Det hat varit en vecka med mer kaos än vanligt. På måndag kommer eleverna och vi har inte tillstymmelse av schema, eftersom inte högstadiets schema är klart kan vi inte ens börja. Detta p.g.a. de lägger idrotten först och innan vi vet idrotten går det inte lägga någonting. Sedan jag har börjat arbeta som lärare har alltid den här veckan innan eleverna kommit känns som lite kaotisk, och tyvärr blir det bara värre och värre för varje år. Vi har inte ett lätt schema att göra, som ska gå ihop med 3 klasser och 4 pedagoger, så jag undrar verkligen när vi ska kunna sitta och göra schemat nästa vecka, eftersom då har vi ju eleverna, Annars tycker jag att klassrummet är i någorlunda ordning...;) Och jag ser fram emot att möta min nya klass:)

Önskar er fina bloggvänner en skön helg!
Kramar Marie!

1 kommentar:

Mimmi sa...

Önskar dig en toppenstart med ny klass, trots ofärdigt schema! Kram och vi ses i korridoren ( på samma plan)= GILLAS!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...