fredag 12 april 2013

Första dagen:)

Hello I`m back to Sweden:) Så himla underbart det har varit. Jag tror det har varit min livs största resa:) Detta får man leva på läääänge....☺☺☺ 

Vi kom till NY sent förra onsdagskvällen och då var det bara att gå direkt och lägga sig. Men sedan kan jag säga att det har varit intensiva dagar från ca 9.00 till 21.00 då vi stupat i sängen:) Första dagen nedan var vi mest och checkade läger där vi bodde omkring Chinatown, var nere och kollade Brooklyn bridge,  World Trade Center, Wall Street m.m.
SAS i all ära:)

Chinatown!

 Starbucks I love it:)

Manhattan och Brooklyn bridge!



 F.d World Trade Center
 Nybyggda



 Wallstreet

 Soho


Vi hade solen med oss hela veckan, trots att de första dagarna hade en kylig vind njöt vi för fullt...:) Fortsättning följer...☺☺☺

Kramar Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...