lördag 13 april 2013

Central Park!!

Central Park var nog min favoritplats i NY. Tänk att ha en sådan gigantisk park mitt i denna storstad mitt på Manhattan. Den var så otroligt vacker och t.o.m. sjöar där man kan ro ut med en roddbåt:) Jag gjorde så klart misstaget att inte ta med mig joggingskorna, för det är väl något man bara ska göra, jogga runt i Central Park:):) Det får bli nästa gång....☺☺☺

Dagen till ära blev varm och skön sådär som våren ska vara, så framåt eftermiddagen åkte jackan av, åh härliga.... Det var så otroligt vackert så jag sa till Dick att jag ville dit en dag till, men såklart var schemat alldeles för fullspäckat så vi hann inte...



















Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...