söndag 14 april 2013

Time Square:)

Från Central Park var det dags att gå neråt det beryktade Time Square. Och då ska jag säga att jag höll på att få nackspärr och någon kunde ha sagt till mig att stänga munnen:), för jag gick omkring och fullkomligt gapade när jag såg hela spektaklet, herre gud:):) Men visst var det häftigt, här var det precis som på film:) Gillar man inte vara på ställen där det är mycket folk ska man visserligen inte åka till NY alls, men definitivt inte vara på Time Square, för jag har nog aldrig varit på ett ställe där det samlas så mycket folk:) Vi var faktiskt på Time Square flera gånger, för på något lustigt sätt hamnade vi där efter vi varit någon annanstans:)



















Kramar till er fina bloggläsare!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...