söndag 28 oktober 2012

Tack!

Ett stort tack till er alla som har hört av sig om min blogg och som vill att jag ska fortsätta skriva:) Jag har inte riktigt bestämt mig ännu, jag ska fundera ett tag till. Men så länge håller jag till godo med ett litet inlägg ☺☺☺........

Nu har våra elever fått ett efterlängtat höstlov, som faktiskt är det enda lovet för dem på höstterminen, så det behövs verkligen. Men vi lärare jobbar, och det behövs också, för som sagt vi har VÄLDIGT mycket administrativt som vi ligger efter med, och som måste göras nu innan utvecklingssamtalen sätter igång. Vi skriver ju numera skriftliga omdöme i ett program på webben "Infomentor". Så nu blir det som sagt några dagar med bedömning vid datorn...:)

Men några dagar blir det ledigt och för att komma ifrån arbetet, som vi lärare alltid har, trots att det är ledigt, så rymmer jag till Stockholm. Jag ska ha ett par mysiga dagar med dottern♥ kvalitetstid så att säga!!!
Mina finaste!
 ♥


Massor med kramar till er fina bloggvänner som vill fortsätta läsa min blogg!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...