onsdag 12 oktober 2016

Barnbarnsgos i helgen!

Yeee, så skönt, idag blev jag klar med terminens utvecklingssamtal :) Samtidigt som det varit trevlig att träffa våra nya elevers föräldrar så är det ändå något som hänger över mig och det tar tid från allt annat, som liksom står still under några veckor, vilket innebär att nu ligger man efter med så mycket annat. Så nu kan jag pusta ut och ta tag i allt det andra som jag ligger efter med.... veckan har för övrigt flutit på bra :)

I förra inlägget skrev jag om helgen som var, men jag skrev inlägget innan helgen var slut och den slutade på bästa sätt :) En bra helg utan att träffa barnbarnen är ju ingen bra helg, så därför bjöd vi hit familjen på söndagsmiddag.... Det blev en härlig eftermiddag/kväll med mycket skratt, bus och artisteri :)

Som sagt ett härligt avslut på veckan och efter att jag fyllt på med lite barnbarnsgos blir det lättar att starta upp den nya veckan. Och veckan har varit bra och det som är det bästa med yrket är ju alla roliga möten och att den ena dagen inte är den andra lik :) Verkligen ett varierande yrke har jag och det är bara att njuta av varje dag!

Kram på er alla bloggvänner!
Kram Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...