fredag 20 december 2013

Thaiout!

Nu går det undan må jag säga... Idag har vi haft en mysig julavslutning i kyrkan och jag har redan haft eleverna i fyran en termin. Men nu ska jag smita lite ifrån A-L skolan, ta en timeout, nej jag menar thaiout :) 

Jag försöker ta varje tillfälle jag kan att gosa med mitt finaste barnbarn innan jag ska åka. En fantastiskt fin liten kille som ska döpas imorgon. Förra helgen var jag ensam här hemma för Dick var ute och spelade, men jag kände verkligen att jag behövde tiden till att styra med både det ena och det andra. Och jag var ju naturligtvis tvungen att åka ut och gosa lite med honom :) Men fina Elina♥ fixade också till ett bubbelbad till sin mamma, för det tyckte hon att hon behövde...:)
♥♥♥

Åh så mysig han är Lilleman ♥ :)

När Dick kom hem på söndagen åkte vi till Storebro och firade Mona, hans mamma som fyllde 75 år :)


Nu laddar vi för Dop i Horn kyrka!

"Det mesta är underverk men anses vardagligt då vi är vana"

Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...