söndag 15 december 2013

Hjälp vad händer?

Om 2 veckor, hjälp jag kan inte fatta.... Massor av tankar snurrar i huvudet. Vad har jag gett mig in på? Kommer jag att klara de höga förväntningarna (som de har på sina pedagoger)? Hur ska jag klara att vara utan mina nära och kära? Vad ska jag packa med mig? Räcker det med 20 kg bagagevikt? Hur blir det med ekonomin? Hur kommer flygresan att gå? Hur går det med oroligheterna i Bangkok? Hinner jag avsluta och överlämna allt på jobbet? Kommer jag hålla mig frisk? Är visumet rätt? m.m.m.m. Ja, så här snurrar det hela tiden... och hjärtat slår volter hela tiden...... Samtidigt längtar jag något otroligt, allt med en skräckblandad förtjusning...:) :)

Men livet går ju vidare ändå, vi ska hinna med både dop och jul och det är några vänner till som vi ska försöka hinna träffa, få in det i ett liksom fullspäckat schema.... Jag ska också hinna med att gå till sjukgymnasten, för precis som läkaren befarade så var det artros i knät, samt en förkalkning på insidan, vad nu det innebär???

Förra helgen hade vi brorsonen här och då krävs det aktiviteter, så det blev bakning, julgodis och besök hos lilleman...♥ Sedan var vi på Aktiv Ungdoms avslutning där Johanna återtog rollen som konferencier :) och Kajsa gjorde ledardansen så det blev ett härligt återseende...:)



 
 
 
Johanna konferencier!
 

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...