lördag 28 december 2013

Snart börjar mitt stora äventyr!

Det är den 28 december i Svedala, temperaturen är 5 grader och kl. är 21,00. Jag packar ner bikini och andra sommarkläder medan regnet strilar ner. Jag nyper mig i armen för att känna så jag inte drömmer. Om 2 dagar börjar mitt stora äventyr :) Wiiiiiiii! Vad har jag gett mig in på, jag bara undrar?

Ikväll har jag min fina familj ♥ samlad, det lär dröja ett tag till nästa gång och det känns så overkligt. Sitter och gosar med världens goaste barnbarn, som är 2 1/2 mån och när jag kommer hem är han 5 1/2 mån, ingen liten bebis längre...
Mormors goding!



Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...