söndag 29 december 2013

Första anhalt!

Första anhalten är avklarad, vi har nu kommit till Stockholm :) Det blir en natt på Lidingö innan mitt äventyr börjar på riktigt... :) På vägen hit var vi ju förstår tvungna att stanna till i Horn för att ta ett litet avsked :( Det var lite jobbigt måste jag säga, att varken se barn eller barnbarn på 3 månader gör ont i det lilla mamma/mormors hjärtat... Jag höll mig medan vi kramades, men när jag satte mig i bilen snörvlade jag för fullt. Åh vad jag kommer att sakna de mina  ..... 
:


Kramar till er fina bloggvänner!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det fantastiskt Marie, ska bli spännande att följa ditt äventyr! Kram Madde :)

Anonym sa...

Glöm inte o blogga ofta! Puss&kram Elina

Marie sa...

Jag ska försöka Elina, men det är lite segt med att få in bilderna. Roligt Madde att du vill följa mig :)

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...