tisdag 3 december 2013

Fullt ös med kalaserier och mys :)

Oj jag hinner verkligen inte med nu, puhhhh..... Lite snabbt över allt som händer och sker.....

Firat lilla mor ♥ som fyllt år.... Det gjorde vi med god middag och kaffe o tårta i stugan :)






Vi har även firat Tommy i Horn med en världsklass fin tårta :) Vi passade förstås på med lite bebismys och kusin Moa kom på besök för att gosa lite också :)






Ann o Willy har varit hos oss över lite mat o dryck, det var väldigt tur att vi fick ett återbud i schemat så att vi äntligen fick in en träff :)





Sedan hann vi med en familjedag o myskväll, det gillas alltid :) Johanna o Elina fixade till det årliga lussebaket och jag passade på att gosa med lilleman ♥
 showtime!





 ♥
 ♥


Nu närmar det sig, det är mindre än en månad kvar nu :) Måste väl villigt erkänna att nu börjar det pirra, har liksom inte fattat förut. Det gör ju inte saken bättre när man hör om oroligheterna i Bangkok. men jag har kontakt med rektorn på Koh Lanta och där märker de inte av någonting. 

Det hela blir ju inte heller bättre när jag har ett knä som bråkar, så idag kunde jag knappt stödja på benet när jag gick upp, så jag har gått på pronaxen och panodil som jag fick för diskbråcket :( Men det är väl alltid så att det ska bråka när man ska ge sig iväg. Imorgon blir det i alla fall ett sjukhusbesök :(

Simma lugnt i trafiken :)
Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...