tisdag 17 september 2013

Välkomnar hösten!

Hej då sommar och hej hej höst..:) Nu går det inte att frångå, HÖSTEN är här, ingen tvekan!!! I måndags åkte långbyxor och strumpor på för första gången sedan maj månad, så det så :) Nu kommer de nog att vara på i 3 månader, MEN sen åker de av igen:):):):)

Snart är vi inne i oktober månad och jag vet att jag gillar vissa härliga soliga höstdagar också. Framförallt gillar jag naturens färgskiftningar på hösten, de kan vara alldeles magiska, och då gillar jag verkligen att strosa omkring i skogen och njuta och insupa alla vackra syner och lukter :) Oktober månad innebär också något annat som jag längtar och väntar på mer än någonsin, åh så gosigt det ska bli:) MORMOR, sug på det ni ☺☺☺

"Livet är en sak som man måste vara rädd om, förstår du inte det?
                                                                                                                              
                                                                                                  (RONJA RÖVARDOTTER)

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...