tisdag 3 september 2013

Födelsedag!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är ju MIN födelsedag!!! Haha, lite ego kanske...:)

Jag har i alla fall haft en toppendag, en solig, härlig, lugn och skön födelsedag, trots att jag själv hade glömt bort mig i morse :) Inte förrän jag öppnade upp mobilen kom jag ihåg det haha... Och när man inte har några barn hemma eller en sambo som är morgontrött så är det ingen som påminner..:) Men sedan ramlade sms:en och FB-inläggen in och sedan har det var gratulationer hela dagen. Alltså inte klokt, ca 70 gratulationer på FB, blir riktigt rörd att man har så många vänner som tänker på en ♥.... Ingen risk att man blir bortglömd där inte..☺☺☺

Sedan lurade mina söta små elever iväg mig och sa att en annan lärare ville att jag skulle komma och att det var viktigt, men när jag kom tillbaka stod alla upp och sjöng "Happy Birthdag" så det stod härliga till :) Sms:en fortsatte att rassla in från nära och kära ♥ plus ett och ett annat mobilsamtal...

Väl hemma blev jag firad med en mycket vacker blombukett med en present i av min käraste ♥ och i presenten var det en snygg silverlänk. Sedan bjöd Dick ut mig på Statt, där blev det en god Caesarsallad och ett glas vin.

Någon födelsedags fest blir det inte ikväll, det väntar jag med tills Johanna kommer hem från Stockholm om ett par veckor, vill ju ha alla mina nära och kära hos mig ♥... Tack alla fina för gratulationerna, är så tacksam!!

Kramar till er!!






Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...