söndag 15 september 2013

Födelsedagsfest!!

Hej hopp! Veckorna går med rasande fart och nu har Dick och jag kommit igång med träningen också, så veckorna rullar nu på som det ska. Helgerna är alltid efterlängtade trots ett roligt jobb, tyvärr går de också i rasande fart...

Det var 2 veckor sedan jag fyllde år, men inte förrän denna helgen firade vi och det var med dunder och brak :) Bättre sent än aldrig som sagt, jag vill ju ha alla med och Johanna har inte varit ledig förrän nu :) Så i lördags hade jag mina nära och kära samlade ♥, döttrarna med respektive, mor o Leif och brorsan med fru Karin och deras Linus. Det var riktigt trevligt, först blev det kräftpaj, kyckling o ananaspaj och köttfärspaj med sallad:) Sedan kaffe, kakor och tårta så klart. Senare på kvällen fortsatte vi med lite vin och snacks...:)

En dag att minnas med de mina♥,en  riktigt trevlig kväll med många skratt och bus och fina presenter, jag är så nöjd och glad!!!

Bildkavalkad nedan!
 Fina presenter!!
 Fika!
 Mycket bus för både stora och små!!!

Men nu har vissa fått nog :)

Fina presenter!

Önskar er alla en riktigt fin vecka!!
Kram Marie!

1 kommentar:

Mimmi sa...

Härliga bilder med dina nära o kära! Mysigt! Kram Mimmi

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...