tisdag 19 februari 2013

SPORTLOV :)

Hello kära sportlov:):) Så himla skönt att vara ledig och att vara ledig utan en massa måsten är nog det bästa. Jag har ett par saker inplanerade och så har jag flera saker att göra OM jag får lust vill säga, det är de bästa med ledighet. Jag har för ovanlighetens skull inte en massa jobb som måste göras, bara lite, om jag får lust som sagt:)

Sportlovet började härligt och som det ska, sportas förstås, först blev det en 1,5 tim promenad med Jeko, härligt och på kvällen tog vi ett pass på gymmet också härligt. Jag börjar äntligen känna att det ger lite, har faktiskt fått både vad, lår och armmuskler som jag inte känt av förut:) Det känns också riktigt bra i ryggen. Nu är det bara mina förjordade kramper som jag måste ta tag i. Har faktiskt fått en tid hos osteopaten Bolin om ett par veckor, så vi får se vad han säger.

I helgen åkte Dick och jag ut till bryggan för att kolla resultatet av gallringen av mammas skog, och OJ, det var verkligen en gallring. Jag kände inte igen mig alls, med det såg bra ut och det ska bli spännande att se i vår när snön försvinner.
Ner mot Borstingen!



Nere vid bryggan har de inte tagit bort något, och det var skönt:)

 Upp från bryggan har man nu utsikt må jag säga:)


Som sagt riktigt spännande att se när det röjts upp och snön försvinner. Det blir väl att vi gör en ny väg neråt nu, och så blir det väl att plantera nytt till våren:)

"Ett liv fyllt av måsten slutar ofta i ett enda- borde ha gjort!"
Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...