lördag 16 februari 2013

Saknad!

Idag den 16 februari är det 1 år sedan min lilla mormor♥ lämnade oss:( Min mormor Viola som lämnat oss med stor saknad och sorg. Min mormor, järnladyn som jag alltid såg upp till, min snälla hjälpsamma mormor som bakade de godaste kakor och bullar och jag kan än idag känna doften från köket när mormor lagade mat, för i Fågelnäset och i Morkullen var gästfriheten stor och man kände sig alltid varmt välkommen:) Mormor var min vän, hon var så snäll och hon lärde mig mycket som jag tagit med mig ut i livet:) 

Mormor efter att du försvann från oss ville heller inte morfar kämpa vidare, så jag hopas att ni har återförenats och tar er en och en annan foxtrot och vals bland änglarna:)

Saknar er så älskade mormor o morfar!
Ni fattas mig!

Kramar till er alla fina bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...