fredag 8 februari 2013

Äntligen kalas!

Äntligen fick vi fira 25-åringen som äntligen behagade att komma hem :) Släkten var samlad och det var så trevligt så.... Det blev en fläsfilégratäng och en kyckliggratäng med ris, sallad och bröd och för första gången i mitt liv beställde jag en tårta, vilket blev succé måste jag säga:) Jag beställde den från bakfickan, med chokladbotten och vit marsipan på och så klart graverat med Johanna 25 år:)




Systrarna Lindqvist med vovve
JOHANNA
 Assietter Mon Amie (Rörstrand)

Kusin Linus lite nyfiken:)

 12 likörglas av mormor o Leif!
 Öronhänge av lillkusinen Linus:)
 Saltlampa av farmor o farfar!
 Snyggt halsband från syrran:)
Och lite gott vin:)






 Jag hade samlat ihop en massa kort i ramar på tjejerna från de var små och gjort dem var sitt paket:)


Mor och Leif kollar in likören:)

Kramar till alla och jag önskar er en finfin helg!
Marie!




Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...