onsdag 6 februari 2013

NP

Just nu NP och NP igen, alltså våra elever i sexan skriver Nationella prov och imorgon är det dags igen. Och för mig blir det ju även lite smått jobb efteråt:) Jag har trots detta försökt att hålla igång min träning, så två ggr på gymmet denna vecka och imorgon blir det ridning och så bio på det:) Jag har insett att träningen är så oerhört viktigt, främst i stressiga yrken och i yrken som man inte lämnar när man lämnar arbetsplatsen, ja typ lärare:) Planerar man går det klämma in träningen, så då gör jag det:) Nu håller vi tummarna för våra elever imorgon, de är dem värda. Det gick rätt bra i tisdags, men sedan räknas resultaten samman med morgondagen....

Kramar till er fina bloggvänner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...