söndag 7 oktober 2012

Härliga höst!

Hösten är verkligen en härlig årstid, den har sin charm med otroligt vackra färger som ögat kan skåda :) Hösten är den absolut bästa årstiden att gå i skogen, det kan man inte säga att sommaren är med alla eländiga flygfä. Men nu kan man gå där och insupa höstens dofter och se alla fantastiskt fina färger som hösten har att erbjuda, och känna solens varma strålar eller hur fukten liksom tränger sig på och förstås höra vindens sus och lövens prasslande. Denna helg har varit precis en sådan härlig hösthelg, lite sol blandat med lite smått regn, men ack så skön::) Jag känner på mig att detta blir en bra höst...:) Där fick jag med alla fem sinnen, samt det som sägs vara det sjätte, intuitionen:)

Vi passade på att ta med Jeko ut på en härlig skogstur i lördags, han fullkomligt älskar att springa omkring i Hildaboskogen och jaga kastande pinnar:) Idag blev det också en härlig ridtur i Flytthem på Elinas Cheri. Elina red på Blue och efteråt blev det fika i stallet som Tommy kom med, så himla mysigt..:)









 
Kramar till er fina bloggläsare!
Kramar från Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...