fredag 5 oktober 2012

FREDAG!

God morgon världen!! Fredag idag så hmla skönt!

Igår var jag återigen på kursen "Språket lyfter", där vi ska bli bättre på att bedöma just svenska och igår var det läsning och läsförståelse på listan. Det var en mycket givande dag och bra att träffa andra lärare och diskutera med dem. Kvällen avslutades med ridning i Källeberg och det blev en häst som jag inte ridit på mycketlänge som heter Åhlright, och det gick så bra, så när jag åkte hem satt jag med ett leende på läpparna. Me like!! Veckans höjdpunkt :)

Nu är det dags att åka till skolan och avsluta ännu en höstvecka :) Skriva en berättande text till en bild står det först på schemat idag...:)

 
Ha en riktigt skön avslutning på veckan!
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...