onsdag 6 juli 2011

Kreta tomorrow!

Som sagt lite segt här på bloggen men det har jag ju varnat om... Veckan har varit lite ostadig, både vad gäller vädret och jag själv... Kan inte fatta att jag inte detta sommarlov kan sluta tänka på jobbet och då är det inte jobb som spökar i huvudet utan mer vad som komma skall denna höst. Allt känns osäkert och när jag precis försöker koppla bort alla frågetecken dyker något nytt upp, som nu när jag fått reda på att ytterligare en kollega lämnar A-L skolan i höst...:( Kan heller inte sluta upp att tänka på att jag inte ska ha Isa som rektor i höst, känns riktigt riktigt sorgligt... och jag bär en obehaglig oro inom mig...

Bästaste Isa!


Ja, ja jag hoppas verkligen att jag kan koppla av nu när vi ska åka iväg. Resväskan är så gott som färdigpackad, några saker till ska handlas på apoteket och så är det de sista i nessesären.... Imorgon kl.13.00 åker vi till Kalmar och 16.30 går flyget till Kreta... ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

Semesterkramar till alla mina fina bloggvänner!!

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Ha en jätteskön resa nu, inga jobbtankar- det är en order!! ;) Allt löser sig...annars finns ju alltid en trevlig skola i Storebro :D

KRAM!

Marie sa...

Ha ha Annsofie jag ska verkligen gora allt for att koppla bort jobbet, tror faktiskt att det ska ga riktigt bra...☺

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...