fredag 29 juli 2011

Wild Rover I Slottsparken!

Som sagt min Ölandstripp avslutade jag i Kalmar, där Wild Rover hade en spelning. Det var i Slottsparken som det har olika uppträdande varje onsdag och denna onsdag var det de småländska bandet Wild Rover som stod på scen... Roligt var också att det var publikrekord denna onsdag och det var fem olika lokala tidningar som var där, det hade de inte haft någon onsdag förut...:) Och som vanligt gjorde grabbarna en kanonspelning trots att de numera aldrig tränar utan allt går på på rutin hihi....

Det är så himla vackert där i parken med utsikt ut mot havet....:) I publiken hittade vi också våra kära vänner från Oskarshamn som hade hittat till Kalmar denna underbart ljuva sommarkväll. Jag satt i klänning hela kvällen, dem kvällarna är lätträknade minsann.... På lördag blir det en spelning till för grabbarna, då åker vi till Öland (igen)...:) Hoppas på lika fint väder☺


Sommarkramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...