torsdag 21 juli 2011

I´m back!!

HEJ BLOGGVÄNNER!!!

Har idag kommit hem från vårt underbara Kreta. Jag har verkligen laddat batterierna, en välbehövlig semester verkligen....:) I år har det varit värmerekord till råga på allt, och jag som älskar sol o värme så massor med bad har det blivit vill jag lova. De sista dagarna var termometern på över 40 grader. Igår var det 43 och när vi landade i ett mulet Kalmar var det 17 huuu. Imorgon kommer lite mer semsterbilder. Nu blir det till att packa upp och tvätta hela kvällen.

Idag är det tre veckor till jag ska börja jobba, känns väl så där just nu, men trots att det inte kommer att bli ett vanligt läsår på A-L skolan måste jag göra det bästa för att det ska bli bra. jag måste helt enkelt jobba på positiva tankar, ett år till blir det i alla fall, sedan har jag lite andra planer...:)



KRAMAR FRÅN MARIE!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...