tisdag 5 november 2013

Magiskt!

Nu är den lilla extra ledigheten slut. Hösten innebär inte så mycket lov eller extraledighet, man får vara glad för det lilla :) Det har i alla fall varit en riktigt skön helg, där jag bara jobbat "lite", det är faktiskt inte många lov som jag kan säga så :) Efter en underbar dag på ALV i fredags så blev det ännu en trevlig dag i lördags. Så klart besökte vi kyrkogården... Det är som vanligt magiskt att gå där och beskåda alla ljus... Jag går ofta och besöker pappas grav, men som sagt det är lite speciellt denna helg. Jag saknar både min pappa ♥ och styvpappa Louis ♥, som till skillnad på pappa inte har någon grav, vilket känns lite lustigt. När jag pratar med pappa vet jag att han är där, men i minneslunden blir det inte samma sak, trots det är det  fantastiskt fint där :)

Sedan på kvällen fick vi besök av Anders o Mia och då vankades det plankstek med fläsk- och oxfilé:) Vi har ju också haft Lilleman på besök, och han fick prova på att sitta i babysittern ♥♥♥ Nu har en magisk helg gått till ända....:)






♥♥♥

Nu vankas det en ny vecka, där det sista skriftliga omdömena ska skrivas och nästa vecka är det dags för utvecklingssamtal. Det ska bli spännande att träffa elevernas föräldrar...:)

Må så gott fina bloggläsare!
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...