torsdag 14 november 2013

1 mån ♥ idag!

Mormors lilla goding ♥ är idag 1 mån... Ja, jag säger det igen, vad FORT tiden går... Jag försöker verkligen gosa och mysa massor och njuta nu medan jag kan. I helgen ska vi till Johanna o Nicke och jag tänkte att det blir inget bebismys på hela helgen, MEN vad händer då? Jo Elina tänker följa med :) Hon tycker att syrran får träffa T för sällan, så då får man väl åka till henne, ett mycket bra  initiativ tycker jag :) Det blir en bra och mysig familjehelg ♥ det här..... :)
Grattis på din månadsdag!

Nu är det bara 45 dagar kvar...:) och i huvudet snurrar det av allt mellan himmel och. Och på jobbet är det fullt upp med utvecklingssamtal, skrivande av IUP, spegling av kollegor, utomhuspedagogik, julavslutning, sedan måste jag ju hinna avsluta mitt arbete och överlämna till någon, vet tyvärr inte vem.

Nu går jag i alla fall och väntar på att mitt visum ska dyka upp och att mitt pass också kommer tillbaka... Sedan tänkte jag köpa mig en ny liten 13 tums dator, men oj vad dyra de är. Ska ju bara ha en lätt och smidig att ta med sig, och kånka på fram och tillbaka till skolan. Sedan behöver jag köpa en stor och lätt resväska, sedan ska det nog hinnas med ett dop, så det där med jul får nog bli i en väldigt liten skala här på Storgatan i år....:)

"De viktigaste sakerna i livet är inte sakerna!"

Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...