fredag 1 november 2013

ALV Höstmarken!

Höstmarken på ALV på schemat idag :). Vi var där nästan hela gänget, premiär för lilla Timo ♥ och Dick som nog inte varit där på 10 år :) och så Elina, Tommy och Andrea :) En trevlig och mysig eftermiddag och regnet höll sig borta förutom precis när vi kom, men som sagt det la sig snabbt.


Dick premiär i borgen!
 
Vi besöker Emma på markanden :)
Mormor tar befälet :)


Idag tog jag på mig min vinterjacka och då tänkte jag att det faktiskt bara är 2 månader kvar tills jag ska till varmare breddgrader :) Inte klokt vad fort hösten har gått och för att inte tala om sedan jag fick beskedet att jag fått jobbet, då kändes det som en evighet till januari...... Så om 2 månader har jag/vi förhoppningsvis landat på Koh Lanta och den 2 januari börjar jag jobba. Det känns som mitt livs stora äventyr och jag får nypa mig i armen ibland för att känna efter så att det inte bara är en dröm :)

Ha en riktigt skön helg fina bloggvänner!
Kramar Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...