söndag 9 juni 2013

Äntligen!

Äntligen, jag säger bara det för vad jag har längtat efter denna underbara värme, och tänk äntligen, äntligen har vi kunnat tillbringa några dagar vid vårt lilla sommarparadis:):) Jag förstår inte hur jag kan bli så avslappnad bara jag kommer ut och sätter mig på bryggan. Allt liksom bara rinner av mig och det känns så otroligt avkopplande, man hör björkarnas sus, fåglarnas kvittrande, vågskvalpet mot bryggan och en och en annan firre som slår:) Åh ni hör ju så ljuvligt!!!! Hela torsdagen tillbringade Dick och jag där ute, jag planterade blommor och vi grillade korv till lunch och hade det bara så skönt....:) 

På fredagen åkte jag ut ett par timmar själv och läste och satt bara och  tomglodde:) På kvällen grillade Dick och jag på balkongen och det var en sådan underbart ljummen kväll så vi satt och njöt långt in på mörkrets timmar:)







Grillat på vår balkong:)


Kramar till er fina bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...