onsdag 6 maj 2009

GRATTIS ELINA!!

IDAG ÄR DET DOTTERNS FÖDELSEDAG!! Så det blev att stiga upp lite tidigare för att sjunga in Elinas 19:e födelsedag. Hej o hå vad det går undan, nästan vuxen, och jag då, blir jag inte äldre? ha, ha. Tyvärr är det väl så, vi har snart inga barn hemma, en är redan utflugen och Elina tar studenten nu i juni.


Ja, det blev en blandad födelsedags- och studentpresent, en dator stod högst på önskelistan, och det blev det. Av Christopher fick hon en fin klocka. En nöjd och belåten dotter åkte idag med nya vita converse och en ny grå tunika och med en ny klocka på armen till skolan.







På kvällen åt vi god pizza som Christopher hade gjort, och till efterrätt blev det chokladpudding och grädde. Vi hade ju redan haft ett släktkalas i helgen så nu blev det ett litet familjefirande, men storasyster saknades, och hon kommer till helgen och då blir det mera kalas....
En fortsatt bra födelsedag önskar jag Elina!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Hon är så söt, din dotter :) Hoppas hon hade en bra dag!!!

Men visst känns det konstigt...men jag har blivit van, alla dessa ledare som slutar...men vi finns ju alltid kvar :) Hoppas också på en kanon uppvisning, det känns så i luften, alla verkar taggade :)

KRAM Annso

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...