måndag 6 februari 2017

Härliga söndag!

Som sagt en ledig dag på denna helg och vilken tur att det var en kanondag, soligt och varmt. Nu börjar den där riktigt härliga värmen infinna sig, den har inte riktigt kommit fram förut, men nu är den på gång. Jag tillbringade i alla fall söndagen med Sylvia på Relax bay beach, och det är verkligen en strand att bara relaxa på. Jag läste en massa och så käkade vi  på Lazy days och för första (nästan) gången bröt jag och inte åt thaimat, för de har så himla goda hamburgare med coleslaw där. Men de är så stora så vi delade faktiskt på en...
Och tänk att jag lärt mig dricka Chang också :)
 Utsikt från Lazy Days!

Nu tar en ny spännande jobbvecka vid. Jag får 4 nya elever som ska komma in i gänget. Och på fredag väntar nya äventyr då vi far till immigration i Krabi för att förlänga våra visum, och vidare på en minisemester till Ao nang :)

Ha det gott alla bloggvänner!
Pop kan mai!
/Marie

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Så roligt att få läsa vad du styr med och hur du har det. Ser helt fantastiskt ut! Ta hand om dig och ha det bäst. Kram Mimmi

Mimmi sa...

Så roligt att få läsa vad du styr med och hur du har det. Ser helt fantastiskt ut! Ta hand om dig och ha det bäst. Kram Mimmi

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...