söndag 21 juli 2013

Gran Alacant!

Hola!! I´m back!! Som sagt 16 dagar i Gran Alacant i Spanien har inte varit dumt...:) Jag har verkligen njutit av dessa semesterdagar, solat, badat, ätit och druckit gott, men framför allt kopplat av...:) Så himla underbart att bara få vara, inga krav, utan bara ta dagen som den kommer... Jag hade inte ens tillgång till en dator haha, och mobilen min kan jag inte blogga på så därför har det blivit uppehåll här på bloggen. Nu är jag tillbaka, men rätt sparsamt...:) Tar lite semester även här.....

Ett litet axplock från de första dagarna i Alicante!!!











Kramar och må så gott i solen och värmen!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vilka härliga sommarbilder, måste ha varit helt underbart😎/ kram Mia

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...